Srpnová dovolená s prcky v Českém Švýcarsku. Kempovali jsme v kempu v Děčíně a na výlety jsme často jezdili autobusy nebo vlaky.
1/ cestou na dovolenou jsme omrli skalní hrad v Sloupu v Čechách a vykoupali v přírodním koupališti
2/ Trpasličí skála, Dům Českého Švýcarska v Krásné Lípě, dřevěné sochy v Doubnici
3/ Tiské stěny
4/ Ústí nad Labem - Větruše, Masarykovo zdymadlo a hrad Střekov
5/ Edmundova a Divoká soutěska
6/ Děčín - zámek, zoo, ferata
7/ Pravčická brána a Gabrielina stezka
8/ Aquapark Děčín a Centrum národního parku Saské Švýcarsko
9/ Panská skála
  • srpen 2018
S prckama jsme se vydali na začátku dubna do skalních měst polských Gor Stolových. Ubytovali jsme se v centrum Kudowy-Zdroj, odkud jsme podnikali výlety do okolí - Bledné Skály, Velká Hejšovina, Bílé skály, nejaký ten skanzen ... Největší výhoda dubna je ta, že se nikde neplatí za parkovné a vstupy a navíc je tu málo lidí.
  • duben 2018
Víkendovka s prckama v Jeseníku. Bydleli jsme v Rýmařově, první dem jsme jeli na kolech ze sedla Skřítek pohoroleznit na Rabštejn, kde kamarád slavil narozeniny. Druhý den jsme došli k Rešovským vodopádům a na hrad Sovinec, kde byly šermířské akce.
  • 22.7.2018
Na 4 dny jsme se vydali do údolí Wachau a do nedaleké soutěsky Ysperklamm. Kempovali jsme v příjemném kemku v Kremži.
První den odpoledne jsme navštívili zříceninu hradu Aggstein, druhý den nedalekou soutěsku Ysperklamm, třetí den Durunstein a feratu nad městem, poslední dem jsme se prijižděli na kole než se zatáhlo a začalo pršet a to byl čas na návrat domů.
  • květen 2018
V sobotu ráno jsme odstavili auto v Karlové Sturánce a šli s prcky údolím Bílé Opavy až na Praděd. Pěkně po sněhu a přespali jsme na chatě Kurzovní kde jsme si druhý den půjčili saně k dobytí vrcholu. Dolů jsme druhý den jeli autobusem z Ovčárny. Parádní výlet.
  • 11.3.2018
Jedna z plánových víkendovek s hromadou dětí. Ubytování na Bačkárně, hřebenovka na Velký Javorník a cestou zpátky lyžovačka ve Ski Areálu Kyčerka.
Kategorie: děti
  • 18.3.2018
Je pěkně tak proč sedět s prkama doma, tak jsme se vydali z polské strany na Velký Stožek, cca 3km v jednom směru by prrci mohli v pohodě zvládnout i s různými přestávkami na blbůstky.
  • 14.1.2018
Tak jsme se s kamarády vydaly na Mikuláše za teplem na jih Španělska, na Costa Blanku. Letecky nízkonákladofkou z Krakova do Valencie, kde jsme si půjčili auta a hurá na výlety.
  • prosinec 2017
Na 4 dny jsme se vydali s prckama kousek pod Vídeň na HoheWand a Schneeberg. Parádní počasí a prádní místo. Inspirací nám byli fotky Toma a Klaudie z Brna.
  • září 2017
Odpolední projižďka Lysánkovou cyklotrasou v Litovli. Pohodových cca 9km se spoustou zastavení a hřišť pro děti.
  • 15.10.2017
Víkend na Malé Fatře s prckama. První den jsme šli Janošíkovy diery - Dolní diery, Nové diery a zpátky. Druhý den jsme šli Zbojnický chodník na Malé Noclany a zpět do Těrchové.
  • 10.9.2017
První den celodenní tůra od Wolfgangsee na Schafberg kolem tří jezer a s výhledy na dalších 8 jezer prý patří k nejúchvatnějším tůram v Solné komoře.
Druhý den odpončinková tůra od jezera Vorderer k Hinterer Gosausee. Především pohled na Dachstein sevřený ledovcovým pancířem, jak vystupuje z temných vod jezera je naprosto jedinečný!
Třetí den se pokazilo počasí a předpověď počasí nebyla moc pěkná, tak jsme sbalili stan a cestou domů navštívili Slazburg.
4 komentáře
  • srpen 2017
Hitlerovo Orlí hnízdo je neoficiální název pro horské útočiště Adolfa Hitlera a jeho nejvěrnějších spolupracovníků, které se nachází poblíž jihobavorského města Berchtesgaden (30 kilometrů jižně od rakouského Salcburku). K budově se autobusem jede po strmé, 6,5 kilometru dlouhé silnici, zaříznuté ve skále. Během cca 15 minut nastoupá autobus 700 výškových metrů! Po příjezdu na horní parkoviště se prochází tunelem vykládaným mramorem a následuje jízda luxusním dobovým výtahem dalších 124 metrů.
Poté jsme navštílili krátkou ale moc pěknou soutěsku Wimbachklamm nedaleko Orlího hnízda.
  • 29.8.2017
  • červenec 2017
Opět přesně po roce víkendovka ve Vysokých tatrách na kolenou v Zakopaném. První den výstup na vrchol Tri Koruny s výhledy na plntě u Čeveného kláštora a Vysoké tatry, večer na kolena do Zakopaného a na druhý den krátká tůra na Nosál. Byla to poslední, 4 akce na kolenou v Zakopaném s Ivo petrem a jeho www.alpintrek.info
  • 2.4.2017
Co doma o víkendu, když venku pere slunko. Jít po obědě na západ slunce na Lysou Horu. A dolů pěkně s čelovkou po tmě nejenom po chodidlech. :-) Fajn zážitek.
  • 17.12.2016
Výtlač kočárku na Kelčský Javorník (865 m), na jednu z nejkrásnějších rozhleden Moravy, která byla otevřena v září 2015. Zpočátku pohodová cesta mírně do kopce, vhodná i pro odrážedla ale za první prudkou zatáčkou už šla asfaltka pěkně do kopce. Vrchní, záverečná část je udusaná lesní cesta, takže i normální kočárek vyjede nahoru.
  • 21.5.2016
Víkendovka v Zakopaneném a okolí.
  • 2.4.2016
Prodloužený víkend v Mikulově a okolí.
  • 20.4.2016
Dovolená na Šumavě, na Kvildě a v okolí. Podnikli jsme výlet k několika českým nej: k prameni nejdelší řeky v česku, došli do nejvýše položené osady v česku - Bučina, vytlačili kočárek k nejvýše položenému hradu u nás - Kašperk, prošli jsme se nejdelší stezkou v korunách stromů v Bavorsku, nějaké jezerní slatě navštívili ...
  • červen 2015
3 dny v Bílých Karpatech - výtlač kočárku na nejvyšší vrchol - Velkou Javořinu mapa výtlače, prohlídka Čachtického hradu, kde bydlela čachtická paní Báthory. A aby hradů nebylo málo, tak jsme navštívili ještě hrad Beckov, který stojí o kousek vedle. Cestou domů jsme se stavily na Vršateckých bradlech. Ubytování jsme byli ve Strání v chalupě Levandule.
  • květen 2015
Sobotní pohodový výtlač kočárku z Čech pod Košířem na Velký Košíř a cestou domů ještě návštěva zahradní železnice ve Střížově.
  • 9.8.2014
Na pár dnů jsme vyrazili do Vysokých Tater, využili jme slevu Aplendu na apartmány Dolním Smokovci. K tomu jsme poslední den, kdy byly Tatry v mracích, přidali výlet do Slovenskeho Ráje nedaleko Popradu.
  • červen 2012
Ráno jsme se vydali z Kozlovic přes sedlo Ondřejník na Vrchol Skalka (964m). A po vrcholu ještě nedaleko na hrad Hukvaldy, kde se tento týden můžeme ponořit přímo do středověku.
  • 26.5.2012

10. ledna 2011

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)